Life is gooooood

Snart 5 månader sen jag skrev senast. Lagom.

Varit ledig hela sommaren, döskönt. Badat, vandrat, knullat. Du vet det där man gör.
Nu är jag tillbaka och jobbar röven av mig, like i'm supposed to do! Skönt att rivstarta och jobba 10 dagar i rad! Nu sitter jag på Grön och filurar, skönt det för att jag har ju jobbat 7-17 på hemtjänsten redan så det är ju skönt med en lugn natt, peppar peppar.

Annars inget nytt under solen! Allt är som det ska! Josse är snygg, hon har en så jävla snygg röv! Skön att klämma på är den med! Barnen mår bra, pappa ska bygga en veranda och mamma har blivit tjock. Life is gooooooooood.

Nu 4 timmar kvar innan det blir hem och dyngschlafen i sängen! Ungarna är på förskolan redan när jag kommer hem så det är bara att klä av sig spritt språngande näck och göra ett svandyk rakt ner i bingen, jag lääääängtar.
Men faktiskt så är det inte lika jobbigt som jag trodde det skulle vara att jobba, tur att jag hann somna 2 timmar på kvällen. Det gjorde nog allt!

Anyhow. Fuck me.

Kommentera här: