wazzzzzzzzzzap

Japp, gick faktiskt och jobbade idag.

Josse är sjuk.. fortfarande. Tycker synd om henne, men tror inte hon vet/tror det. Jag ser varje dag hur sjuk hon är och att hon inte orkar att leka med barnen som jag vet att hon vill.

Vi skulle till Lidköping förra helgen, vi packade hela förmiddagen och sen begav vi oss, vi hann 15 mil sen blev hon magsjuk. Innan det hade hon varit sjuk, sen efter hon blev frisk från magsjukan så fick hon feber igen och den har hållit i sig i en vecka snart.. det är helt sjukt. Vårdcentralen sa bara nåt om att det är såna tider och blabla.. lät som bullshit.

Men ja, jag är på jobbet nu. Josse klarar ändå av nätterna hyfsat så jag tänkte att jag tar barnen när jag kommer hem, fixar lite frukost och så och sen går och lägger mig med Oliver efter lunch. Får bli så helt enkelt, försöka få ordning på ekonomin för april! Så jävla trött på all sjukdom.. kan man bara få vara frisk?

Väntar ivrigt på att få se vad skatteverket säger om skatteåterbäring.. hoppas jag får massor av pengar. Förra året fick jag betala 64.000.. lite otippat.

Aja.. skit samma

Kommentera här: