saker jag skulle göra

Saker jag sa att jag skulle göra 2018


Jag ska börja spara till en egen bostad, lite sent påtänkt men bättre sent än aldrig! NEJ

Jag ska spara mer till barnen. JA
Jag ska sova i en nybäddad säng minst 1 gång i veckan NEJ
Jag ska rensa gamla kläder och köpa nya! NJA
Jag ska äta mer vegetariskt.  NEJ
Jag ska klappa herrelösa katter. NEJ
Jag ska göra egen sylt. NEJ
Jag ska piska mina mattor och vädra mina madrasser! NOPE
Jag ska lämna gammalt groll bakom mig. NIPP
Jag ska hitta nåt jag är bra på! FORFARANDE KASS
Jag ska vika en bok. ICKE
Jag ska sy en tavla av korsstygn. JAPP! 
Jag ska hälsa på folk mer. NEJ
Jag ska bli bättre på att svara i telefon. ISSE 
Jag ska vara mer positiv och midre sur. NEPP, 
Jag ska klippa mig oftare. Nja, oftare för mig men inte tillräckligt.
Jag ska framkalla bilder och börja göra ett fotoalbum och tavlor till väggarna. NEJ
Jag ska börja samla på något. NIX
Jag ska antigen laga golfen eller skrota den! DEN StÅR KVAR
Jag ska spela minigolf. NEPP
Jag ska äta på restaurant. JAPP
Jag ska gå på konserter. OSKAR LINNROS
Jag ska ta hand om min uteplats och odla grönsaker. NJA
Jag ska åka och bada. JAPP
Jag ska flyga en drake. JAPP
Jag ska göra saker som gör mig glad. IBLAND
Jag ska uppdatera min blogg mer, för min egen skull. NEPP


Satan så kass jag är på att göra saker.

Kommentera här: